rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 099   |   Dodanych dzisiaj: 446

Mechanik Maszyn - Pomoc Mechanika - ...

Mechanik Maszyn - Pomoc Mechanika - ...
Mechanik Maszyn Miejsce pracy: Łąka k. Rzeszowa Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: -Mechanika miniciągników oraz maszyn rolniczych -Wykonywanie ...

MALOWANIE ELEWACJI

CENA:
1


Zobacz

Mieszkanie 35m2 w ce ...

CENA:
1500


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 451 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnię ,do pracy na budowie pomocnika ,z doświadczeniem,jak również osobę która ma doświadczenie budowlane przy murowaniu,szalowaniu,zbrojeniu,tzn. ogólnobudowlane doświadczenie .Wynagrodzenie godzinowe ,płatne co tydzień. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny

Dodane : 2025-04-30 12:13 + czytaj więcej

Zatrudnię na etat do montażu bram garażowych, okien, drzwi oraz ogrodzenia. Mile widziane uprawnienia SEP przynajmniej do 1kV. Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane prawo jazdy. CV proszę przesłać na [użyj formularza kontaktowego], tel.606110573. Warunki finansowe do uzgodnienia.

Dodane : 2025-04-30 07:58 + czytaj więcej

Poszukiwany: Handlowiec – branża palety drewniane Miejsce pracy: Rzeszów / Praca stacjonarna Forma zatrudnienia: Stała praca – pełny etat Godziny pracy: pon-pt 8:00–16:00 Opis stanowiska: Szukamy komunikatywnej i zaangażowanej osoby do stałej pracy na stanowisku handlowca. Praca stacjonarna w siedzibie firmy. Zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Pozyskiwanie nowych odbiorców palet drewnianych Tworzenie ofert handlowych i negocjacje warunków współpracy Utrzymywanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami Praca na gotowych bazach danych oraz wsparcie w tworzeniu nowych Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie z doświadczeniem Narzędzia pracy: telefon, komputer, dostęp do baz Wynagrodzenie stałe + atrakcyjne premie od sprzedaży Wsparcie merytoryczne i wdrożenie Przyjazną atmosferę i realny wpływ na rozwój firmy Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Umiejętność samodzielnej organizacji pracy Podstawowa obsługa komputera (e-mail, Excel, przeglądarka) Doświadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem będzie dodatkowym atutem Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Masz pytania? Zadzwoń: 6-6-6 1-0-2 6-4-8

Dodane : 2025-05-04 19:15 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska * Monitorowanie działań zamierzających do zawarcia nowych oraz prawidłowej realizacji bieżących kontraktów biznesowych i umów z klientami. * Nadzorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi * Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami i klientami, * Badanie rynku i monitoring działań konkurencji * Efektywne zarządzanie podległym zespołem po przez delegowanie zadań, wyznaczanie celów sprzedażowych, dbałość o wysoki poziom standardów obsługi klienta Wymagania * Wykształcenie wyższe (Handel, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia) * Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * Biegła znajomość j. angielskiego * Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych * Łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami Oferujemy: * Pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy * Stabilność zatrudnienia * Atrakcyjne wynagrodzenie Liczba wolnych stanowisk : 1 Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami CV prosimy przesyłać: * W formie elektronicznej na adres: [użyj formularza kontaktowego], prosimy o podanie tytułu wiadomości: Dyrektor Handlowy * W formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracę" * lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracę". Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę o

Dodane : 2025-04-29 12:51 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarządzanie płynnością finansową (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarządu * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarządzanie budżetem, analiza i sprawozdawczość finansowa, nadzór nad księgowością, doświadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowość) * Doświadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowości, finansów, podatków oraz raportowania * Doświadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne myślenie, doskonała znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętność zarządzania

Dodane : 2025-04-15 11:26 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówce żłobkowo - przedszkolnej. Miejsce pracy: Żłobek i Przedszkole Maluszkowo - Nienadówka 696b, 36-052 Nienadówka -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-29 17:18 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo-przedszkolnych Maluszkowo na terenie Rzeszowa. -praca -od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie - umowa zlecenie Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-15 17:44 + czytaj więcej

HILTON GARDEN INN RZESZOW – DOLACZ DO NASZEGO ZESPOLU! Stanowisko: Pomoc kuchenna Lokalizacja: Hilton Garden Inn Rzeszow (centrum miasta) Szukasz pracy w renomowanym miejscu, z elastycznym grafikiem i dobra atmosfera? Swietnie sie sklada – szukamy osoby na stanowisko pomocy kuchennej! OFERUJEMY: Stabilna wspolpraca na podstawie umowy zlecenia Elastyczne godziny pracy – idealne do pogodzenia z innymi obowiazkami Wynagrodzenie dopasowane do doswiadczenia Praca w mlodym, zgranym zespole Szkolenia wewnetrzne i mozliwosc rozwoju zawodowego Praca w 4-gwiazdkowym hotelu o ugruntowanej pozycji Znizki na uslugi hotelowe i gastronomiczne Ubezpieczenie na zycie oraz prywatna opieka medyczna Dogodna lokalizacja i dostep do parkingu KOGO SZUKAMY: Osob sumiennych, zorganizowanych i gotowych do pracy zespolowej Z aktualna ksiazeczka sanepid (lub gotowoscia do jej wyrobienia) Doswiadczenie w gastronomii bedzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane – liczy sie zaangazowanie i chec do nauki JAK APLIKOWAC: Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Masz pytania? Skontaktuj sie z nami – chetnie odpowiemy! Dolacz do nas i pomoz tworzyc kulinarne doswiadczenia, ktore pokochaja nasi goscie! #PracaRzeszow #PomocKuchenna #HiltonGardenInn #Hotelarstwo #Gastronomia #Rzeszow #OfertyPracy

Dodane : 2025-04-14 13:47 + czytaj więcej

Przyjmiemy na staż w świetlicy opiekuńczo-wychowawczej osoby z wykształceniem pedagogicznym i zarejestrowane w Urzędzie Pracy w Rzeszowie Prosimy wysłać CV na e-mail Adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-24 09:15 + czytaj więcej

Akademia Kształcenia Kadr jesteśmy firma szkoleniową która będziemy otwierać swój oddział w Rzeszowie W związku z rozbudową działu sprzedaży, poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży szkoleń i kursów rozwojowych Miejsce pracy: Rzeszów, Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż za pomocą telefonu, kursów księgowych i kadrowych z możliwością dofinasowania Jeśli: - masz za sobą doświadczenie sprzedażowe i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze, - potrafisz budować długotrwałe relacje, - lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomocą telefonu, - jesteś osobą pogodną i optymistycznie nastawioną do życia i ludzi, - posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel), Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem. Co chcemy Ci zaoferować: - umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem, - atrakcyjny system prowizyjny związany z wynikami sprzedaży, - realizację ciekawych projektów, - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera, - kartę MULTI SPORT, - tort w urodziny dla Ciebie i każdego członka zespołu, Zapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji !!!

Dodane : 2025-05-03 11:30 + czytaj więcej

Restauracja Classic w Rzeszowie zatrudni kucharza. Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: Przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami. Utrzymywanie czystości w miejscu pracy. Poszukujemy osoby z doświadczeniem, dyspozycyjnej, uczciwej, kreatywnej Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Oferujemy atrakcyjne zarobki, pracę w zgranym zespole. Poszukujemy osób dyspozycyjnych. CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na e-mail [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem KUCHARZ lub przez formularz z dopiskiem stanowiska - kucharz/kucharka.

Dodane : 2025-04-26 06:21 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-01 17:22 + czytaj więcej

ołącz do naszego zespołu! Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozwojem naszego Zakładu w Nowej Dębie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Operator Maszyn (oferta jest kierowana dla osób z doświadczeniem jak i do przyuczenia, a także dla osób niepełnosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dęba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) program Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okresie wdrażania możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci dogodną lokalizację mi

Dodane : 2025-04-14 11:29 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: INŻYNIER BUDOWY Zakres obowiązków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bieżący kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace związane z realizacją bieżących inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomość procedur przetargowych -Znajomość technologii robót budowlanych, umiejętność wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielność, skrupulatność, terminowość i komunikatywność -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie -Przyjazną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Dużą swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzających do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : 2025-05-04 20:38 + czytaj więcej

Szukamy specjalisty ds. marketingu! Centrum Inwestycji Deweloperskich poszukuje osoby z zacięciem do tworzenia treści i skutecznego promowania brandu oraz prowadzonych inwestycji. Co będzie należało do Twoich głównych zadań? - Tworzenie materiałów wideo (nagrania + montaż) - Opracowywanie scenariuszy i koncepcji treści - Nagrania z drona (mile widziane własne zaplecze) - Obsługa kampanii reklamowych (Facebook Ads, Google Ads, YouTube itd.) - Wsparcie działań SEO (we współpracy ze specjalistą) - Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego dla konkretnych inwestycji - Kreatywne podejście, dobre oko i samodzielność Preferowana forma współpracy: B2B Szukamy osoby z pomysłami, która nie boi się działać i wie, jak promować nieruchomości przez ekran. Wynagrodzenie oraz szczegóły współpracy ustalamy indywidualnie – zależnie od doświadczenia, zakresu działań i dostępności. Zainteresowane osoby proszę o kontakt w wiadomości prywatnej lub przesłanie CV/portfolio na: [użyj formularza kontaktowego] Jeśli znasz kogoś godnego polecenia — będziemy bardzo wdzięczni za kontakt!

Dodane : 2025-05-01 22:01 + czytaj więcej

Strona 11 z 31
zamknij
Zamknij